Objevuje se nám v obchodě tady takový nešvar. Často se až příliš se soustředíme na získávání nových zákazníků. Přitom víme, že je to o mnoho náročnější než udělat další obchod u klienta stávajícího.
Stávající klient už s námi přitom absolvoval tu dobrou zkušenost, která mu dovoluje jít dál a beze strachu podepsat další objednávku. Využijte toho, a dejte mu k tomu důvod! Nemusí to být hned nějaký dárek (služba, konzultace, věc). To nejdůležitější, co stávajícímu klientovi můžete věnovat je čas! Vašich několik minut času, totiž leckdy může znamenat novou zakázku. Klientovi se připomenete, uvědomí si, že Vám není lhostejný a leckdy se trefíte zrovna i do okamžiku, kdy je něco potřeba. Klient, který se cítí opečováván, je k loajální a k nezaplacení!
A já děkuji Světu motorů, s akcí pouze pro nové předplatitele, za inspiraci pro článek. Třeba příště nabídnou i stálým předplatitelům podobný balíček, když si předplatné na příští rok objednají už letos 😊
Přečteno 106x.